درباره

به صفحه وب بسیج ایثارخوش آمدید
جستجو
مطالب پيشين
آرشيو مطالب
لوگوي دوستان
ش
ابزار و قالب وبلاگ

سايت مرکز بسيج بنياد شهيد و امورايثارگران

کاربردي
جنگ دفاع مقدس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 64
بازدید دیروز : 109
بازدید هفته : 273
بازدید ماه : 272
بازدید کل : 39331
تعداد مطالب : 390
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

تاريخ روز
اوقات شرعي

نشست دانش افزایی در

بنیاد شهید و امور ایثارگران

با موضوع عفاف و حجاب برگزار شد

نشست دانش افزایی با موضوع عفاف و حجاب روز شنبه 25 تیر ماه در سالن جلسات ساختمان شهید سلیمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
 
 



موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , سبک زندگی , همایش ها , بسیج خواهران , ,

اختتامیه نخستین جشنواره سراسری

عفاف و حجاب

بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد

اختتامیه نخستین جشنواره سراسری عفاف و حجاب بنیاد شهید و امور ایثارگران به همت مرکز مقاومت بسیج بنیاد روز چهارشنبه 22 تیرماه در مجتمع فرهنگی شهید رسول‌زاده برگزار شد.
به گزارش «بسیج ایثار»، سرهنگ فریبرز خزایی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن عید غدیرخم و دهه امامت و ولایت اظهار کرد: در پی فراخوانی که سال گذشته صورت گرفت مقالاتی از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که تعدادی برگزیده شدند و امروز از آن‌ها تجلیل خواهد شد.




موضوع :
اخبار , اخبار بسیج , اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , سبک زندگی , ,

جشن میلاد کوثر(س)

در بنیاد شهید و امورایثارگران برگزار شد

جشن میلاد کوثر به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، با حضور کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران روز یکشنبه ۲۷ بهمن ماه در نمازخانه ساختمان مرکزی بنیاد برگزار شد.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , سبک زندگی , بسیج خواهران , ,

همایش تحکیم بنیان خانواده و حلقه‌های شجره طیبه صالحین بسیج خواهران مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور جمعی از خواهران بسیجی با سخنرانی دکتر فرزاد در پایگاه 9 دی برگزار شد.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج تابعه , سبک زندگی , بسیج خواهران , ,

به مناسبت ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و ولادت حضرت امام جعفر صادق (ع) و همچنین به منظور ایجاد روحیه  نشاط و تعالی و بالا بردن انگیزه روحی کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران، مرکز مقاومت بسیج با همکاری و مشارکت اداره کل توسعه منابع انسانی، مراسمی به مدت 2 شب از مورخ 22/8/98 لغایت 23/8/98 از ساعت 19 لغایت 22 در فرهنگسرای بهمن با حضور پرسنل محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران به اتفاق خانواده مکرم آن ها ( که هر شب آن با حضور بیش از 450 نفر ) برگزار گردید .




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , سبک زندگی , ,

به گزارش بسیج ایثار، به مناسبت گرامیداشت ورود آزادگان به میهن اسلامی برنامه کوهپیمایی خانوادگي مركز مقاومت بسيج بنياد شهيد و امورايثارگران و پايگاه هاي تابعه " به مقصد امامزاده داود (ع) انجام شد.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , سبک زندگی , ورزش بسیج , ,

مرکز مقاومت بسیج بنیاد با همکاری و مشارکت اداره کل توسعه منابع انسانی، اردوی خانوادگی با عنوان طرح نشاط و تعالی در فرهنگسرای بهمن برگزارنمود .




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , سبک زندگی , ,

آیین اختتامیه همایش‌های تحکیم بنیان خانواده با حضور سرهنگ فریبرز فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امورایثارگران، جمعی از مسئولان و بسیجیان بنیاد در سالن همایش‌های مجتمع سید الشهدا (ع) برگزار شد.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , سبک زندگی , همایش ها , بسیج خواهران , ,

همایش تحکیم بنیان خانواده بسیج خواهران بنیاد شهید و امورایثارگران با رویکرد امر به معروف و نهی از منکر با حضور سرهنگ فریبرز خزایی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثاگران برگزار شد.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج تابعه , سبک زندگی , بسیج خواهران , ,

اردوی طرح نشاط و تعالی با حضور اعضای بسیج بنیاد شهید و امورایثارگران با هدف افزایش روحیه و نشاط کارکنان بسیجی بنیاد همانند سنوات گذشته در تیرماه سال جاری برگزار شد.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , سبک زندگی , ورزش بسیج , ,

                 

السلام ای حضرت سلطان عشق


یا علی موسی الرضا ای جان عشق


السلام ای بهر عاشق سرنوشت


السلام ای تربتت باغ بهشت

 

 

                        




موضوع :
سبک زندگی , ,

     

همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) گردهمایی مبانی تحکیم بنیان خانواده در قالب حلقه های صالحین و با حضور خواهران محترم بسیجی(پایگاه های مقاومت تابعه مرکز) در پایگاه مقاومت بسیج شهید کاظمی برگزار گردید. 




موضوع :
اخبار پایگاه های مقاومت بسیج تابعه , سبک زندگی , ,

ای منتظران گنج نهان می آید

آرامش جان عاشقان می آید

بر بام سحر طلایه داران ظهور

گفتند که صاحب الزمان می آید

ولادت امام زمان(ع) مبارک باد

مهم ترین ، ضروری ترین دعایی که باید مردم در زمان غیبت انجام دهند ، دعا برای ظهور امام زمان (عج)است ؛زیرا که آن حضرت صاحب ما و صاحب عصر و زمان ما است ، بلکه صاحب امر ، ولی و سرپرست همه جهانیان است ، مگر می شود از او غافل شد در حالی که آن حضرت امام ما است و غفلت از امام یعنی غفلت و فراموشی از اصلی از اصول دین .




موضوع :
سبک زندگی , مقالات , ,

روان پزشکان فردی را از نظر روانی سالم می دانند که تعادلی میان رفتارها و کنترل او در مواجهه با مشکلات اجتماعی وجود داشته باشد. از این دیدگاه انسان و رفتارهای او در مجموع یک دستگاه در نظر گرفته می شود که براساس کیفیات تأثیر و تأثر متقابل عمل می کند. با این نگاه ملاحظه می شود که چگونه عوامل متنوع زیستی انسان بر عوامل روانی ـ اجتماعی او اثر گذاشته و یا برعکس از آن اثر می پذیرد؛ به سخنی دیگر در بهداشت و تعادل روانی، انسان به تنهایی مطرح نیست بلکه آن چه مورد بحث قرار می گیرد، پدیده هایی است که در اطراف او وجود دارند و بر جمع نظام او تأثیر می گذارند و از آن متأثّر می شوند.




موضوع :
سبک زندگی , ,

گردهمایی مبانی تحکیم بنیان خانواده روز سه شنبه 22 اردیبهشت ماه جاری در پایگاه مقاومت بسیج شرکت سرمایه گذاری شاهد برگزار گردید.




موضوع :
سبک زندگی , بسیج خواهران , ,

بمنظورارج نهادن و سپاس و قدرداني از مقام شامخ شهداي گرانقدرانقلاب اسلامي  و با توجه به نامگذاري روز "۲۲اسفند" به نام روز شهيد ، و بزرگداشت شهداء ، مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید وامورایثارگران دومين شماره از  نشريه "انديشه بسيج" را با موضوع جهاد وشهادت از منظرقرآن کریم ، منتشر کرد.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , سبک زندگی , ,

سبک زندگی مقلدان امام خامنه ای سبک زندگی /

سبک زندگی مقلدان امام خامنه ای (مدظله)

تبیین بایدها و نبایدهای «سبک زندگی» در جامعه ایرانی از جمله موضوعاتی است که پس از تشریح ضرورت‌های آن توسط رهبر انقلاب بیشتر مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

پایه تشکیل «سبک زندگی» در جامعه مسلمان ایران عمل به دستور العمل‌های تشریع شده دین مبین اسلام و مذهب تشییع است. عمل به «احکام شرعی» که علمای دین از متون اسلامی استنباط کرده و در قالب رساله و استفتائات به بیان آن می‌پردازند، مقدمه لازم در سبک زندگی اسلامی است که دیگر بایسته‌های فرهنگی بر آن بنا نهاده می‌شود.
روشن است که نمی‌شود دم از سبک زندگی اسلامی زد اما بی‌خیال احکام شرعی اسلام، خصوصاً احکام اجتماعی آن شد یا آنها را تنها در بایگانی رساله‌های عملیه و کتاب‌های احکام نگه داشت. چندی پیش نظرات فقهی جدیدی از رهبر انقلاب منتشر شد که محور برخی از آن مسائل فرهنگی و اجتماعی بود. نظر به اهمیت مسائل مطرح شده که بسیاری از آن مورد ابتلای جامعه امروز ماست، تعدادی از نظرات فقهی رهبر انقلاب را در ادامه منتشر می‌کنیم.




موضوع :
سبک زندگی , مقالات , ,


تحکیم خانواده در آموزه های قرآنی خانواده رکن اساسی جامعه ی انسانی است و شرط پویایی و استواری آن، وجود روابط صحیح و پایدار میان همسران است. تحصیل معرفت به این گونه روابط، نیازمند آشنایی هر یک از اعضا با وظایف و حقوق خویش است.

قرآن کریم به عنوان عالی ترین راهنمای حیات بشر، بهترین هدایتگر در این مسیر است. در نوشتار حاضر، با رجوع به رهنمودهای حکیمانه ی این کتاب عظیم، راه های تحکیم روابط زن و شوهر در خانواده بررسی شده و ضمن معناشناسی خانواده و بیان اهمیت و ضرورت بحث، موضوعات ذیل تحلیل گردیده است: انگیزه تحکیم روابط در خانواده، عوامل مؤثر بر تحکیم روابط، ساختار خانواده آرمانی و اصول تحکیم خانواده در قرآن .

اهمیت پرداختن به موضوع «تحکیم خانواده»، ریشه در اهمیت نهاد خانواده دارد. نهاد مقدس خانواده، رکن بنیادین اجتماع بشری و محمل فرهنگ های گوناگون است تا آن جا که سعادت و شقاوت امت ها، مرهون رشادت و ضلالت خانواده می باشد. 




موضوع :
سبک زندگی , مقالات , ,

 تحکیم خانواده در آموزه های قرآنی

نشست خواهران بسیجی بنیاد شهید و امورایثارگران، سازمان ها و مراکز وابسته حلقه های صالحین، تحت عنوان مبانی تحکیم بنیان خانواده و طب سنتی در پایگاه دانشگاه شاهد از ساعت 14 الی 16 برگزار گردید.

مراسم با حضور 86 نفر از خواهران محترم بسیجی، با قرائت آیاتی چند از کلام ا.. مجید آغاز گردید.

 سپس سرکار خانم دکتر همیز استاد محترم حوزه و دانشگاه در خصوص برتریّت فرهنگ شیعه نسبت به ادیان دیگر، مطالب مبسوط و  مفیدی را ارائه نمودند؛  بابیان آیه 29 سوره فتح به نشانه های شیعه اینگونه اشاره نمودند که با کفار به شدت برخورد کرده و در میان خودشان با رحمت و عطوفت؛ و در برابر فرامین خداوند رکوع کننده هستند و همواره فضل و رضای باریتعالی را می طلبند. همچنین در خصوص اهمیت نماز گفتند: زیر هر سقفی که دو رکعت نماز قضا شود افریطه های شیطانی در آنجا تسلط پیدا می کنند، سعی شود مرتباً حدیث کساء، سلام به آقاامام زمان در هنگام نماز، توسل به ائمه اطهار(علیهم السلام) فراموش نشود....




موضوع :
اخبار پایگاه های مقاومت بسیج تابعه , سبک زندگی , بسیج خواهران , ,

نشست خواهران بسیجی بنیاد شهید و امورایثارگران تحت عنوان مبانی تحکیم بنیان خانواده و طب سنتی برگزار شد

نشست خواهران بسیجی بنیاد شهید و امورایثارگران تحت عنوان مبانی تحکیم بنیان خانواده و طب سنتی در روز چهارشنبه 26 آذر ماه 1393 با حضور خواهران بسیجی ، سازمان ها و مراکز وابسته حلقه های صالحین از ساعت 14 الی 16 در پایگاه شهید باکری برگزار گردید.




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , سبک زندگی , بسیج خواهران , ,

 

گردهمایی مبانی تحکیم بنیان خانواده- بسیج خواهران بنیاد شهید و امورایثارگران برگزار شد

نشست خواهران بسیجی بنیاد شهید و امورایثارگران، سازمان ها و مراکز وابسته، حلقه های صالحین، تحت عنوان مبانی تحکیم بنیان خانواده و طب سنتی در پایگاه شهید مقیمی از ساعت 14 الی 16برگزار گردید.




موضوع :
سبک زندگی , بسیج خواهران , ,

 سایت فرهنگی، آموزشی و اجتماعی "سبک زندگی" روز چهارشنبه، 26 شهریور 93 در سالن جلسات ساختمان شهید سلیمانی رونمایی شد.

 سردار انصاری، قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم با تأکید بر اینکه سایت "سبک زندگی"، باید بر روی کل جامعه تأثیرات مثبتی داشته باشد، گفت: هدف از ایجاد نرم‌افزار و منابع دیجیتالی، توسعه فرهنگی با استفاده از بسترهای فضای مجازی است.

وی ادامه داد: در دنیایی که امروز زندگی می‌کنیم، شرایط اجتماعی و فرهنگی جامعه متغیر است و عوامل تأثیرگذار خارجی فرهنگی مرتباً در حال ورود به جامعه هستند. باید ابزاری داشت تا توسط آن در مقابل تهاجم فرهنگی و یا به تعبیر رهبر معظم انقلاب "ناتوی فرهنگی" پاسخگو بود و در مسائل فرهنگی نیز نباید اجازه ایجاد رخنه فرهنگی را به کسی داد.




موضوع :
اخبار , سبک زندگی , ,

دومین کارگاه تحکیم بنیان خانواده ویژه خواهران بسیجی بعد از ظهر روز چهارشنبه 26 شهریور در نمازخانه ساختمان شهید سلیمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

 به گزارش "ایثار"، آقای دکتر عباسی استاد حوزه و دانشگاه با حضور در این کارگاه درباره احیای امر به معروف و نهی از منکر گفت: زنده نگه داشتن ارزشهای دینی بسیار مهم است به نحوی که در آیات قران و سیره ائمه به این موضوع توجه ویژه شده و آن را حیاتی عنوان کرده است.

 




موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج تابعه , سبک زندگی , ,

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد